El Canyelles, classificat per al play-off d’ascens a Segona Catalana

Els grocs tanquen la Lliga guanyant (1-3) l'Hostalets de Pierola
El Canyelles celebrar l'accés al play-off // UE CANYELLES

El Canyelles jugarà el play-off d’ascens a Segona Catalana com a segon classificat del grup 13 de Tercera Catalana. Els grocs van derrotar l’Hostalets de Pierola, dissabte, per 1-3 en la darrera jornada i es van apoderar de la segona plaça, la que duu a la promoció. Nieto, Mesa i un gol en pròpia porta van decidir el matx a favor del conjunt de Roberto Aguado.

El rival del Canyelles en les semifinals de la promoció d’ascens és el Tiana, amb l’anada aquest dissabte a casa (18.30 h). Els grocs buscaran un bon resultat per afrontar la tornada amb les màximes garanties d’èxit. El Santjoanenc i el Jesús i Maria es disputen l’altra plaça per a la final.

En el pols per la segona posició, el Cubelles B ha acabat desinflant-se, sobretot arran de no poder jugar la promoció d’ascens pel descens del primer equip cubellenc a Segona Catalana. En l’últim partit del campionat, els blaus van perdre per 3-0 a Aiguadolç contra el Sitges B. Els gols de Jaume, Juan i Ernest van donar el triomf al conjunt sitgetà, que va certificar la permanència.

 

 

El campió Ribes va posar el punt final a la competició amb un empat a tres al camp del Castelldefels C. Marc Monasterio, Izan i Carlitos van marcar per als blanc-i-blaus.

La Penya Jove, per la seva part, va empatar a tres a casa contra el Begues. Va ser el darrer partit amb el conjunt roquetenc del tàndem tècnic format per Toni Salido i Sergio Alcaraz. Els gols de la Penya van ser obra d’Aaron, Maür i Pol.

L’Olivella, descendit, va tancar la Lliga perdent per 2-5 contra el Sant Pere Molanta. Codina va fer les dues dianes del conjunt vermell.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia