El futbol territorial dels anys 90: Pissarres en comptes de xarxes socials

La imatge és de l'entrada del vell Municipal de Vilanova
CASAS

Quan no existien les xarxes socials, els clubs se les havien d’enginyar per informar l’afició d’allò que podia ser del seu interès.

La imatge és del mes de gener de l’any 1990. A l’entrada del vell Municipal de Vilanova, una gran pissarra servia per donar a conèixer els preus acordats en junta directiva de les localitats de diferents partits.

L’entrada de general per assistir als derbis que el Vilanova havia d’afrontar de manera consecutiva contra el Ribes i el Sitges valia 350 pessetes. Els de la capital del Garraf lideraven la taula en el grup 11 de Segona Regional.

Més cara era l’entrada per veure l’amistós contra els Veterans del Barça. L’entrada de general costava 500 pessetes.

I per esperonar l’afició, no faltava l’eslògan del club en aquella època: ‘Hem de fer que torni a ser’.


Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia