Mal partit del MGC Mútua Handbol Ribes femení, dissabte, contra el Sant Vicenç. Les vermelles van perdre per 23-27 en la dotzena jornada al grup C de la Divisió d’Honor Plata.
El Ribes, malgrat saber que les visitants dominaven els tirs exteriors, no va prendre les mesures per evitar-los. Al minut 12, el ‘Santvi‘ ja guanyava per 3-7. Ni amb un temps mort va revifar l’equip ribetà. Va arribar a perdre per 4-11 al minut 20, tot i que va aconseguir reduir les diferències fins a un 9-13 al descans.
La segona part va començar amb la mateixa dinàmica que la primera i el Sant Vicenç ho va aprofitar per a distanciar-se més amb un parcial de 0-4. Les visitants van anar augmentant el seu avantatge sense fer un gran partit i van aconseguir la seva màxima diferència en el minut 40 (11-21).
Les del Garraf van reaccionar amb un temps mort, però aleshores ja era massa tard. Almenys, van maquillar el marcador. Al final 23-27.