El migcampista sitgetà Markel Rodríguez, primer fitxatge del Vilanova 2025/2026

El també mig Albert Celma renova pel conjunt blau per un any més
Markel Rodríguez és nou jugador del Vilanova // INSTAGRAM MARKEL RODRÍGUEZ

El migcampista sitgetà Markel Rodríguez és el primer fitxatge del Vilanova 2025/2026. Té 20 anys i ve del Badalona Futur (Segona Federació), ara Som Maresme FC, amb el qual ha jugat 14 partits i ha marcat quatre gols aquesta campanya. Per a Markel, el curs 2024/2025 ha estat d’un aprenentatge brutal.

Markel Rodríguez ve avalat per Genís Sampietro. El tècnic el coneix a la perfecció perquè va tenir-lo al Juvenil del Badalona. Junts van fer història amb el conjunt escapulat arribant a les semifinals de la Copa del Rei de la categoria en la campanya 2023/2024.

El nou jugador del Vilanova és fill de l’exentrenador blau Manel Rodríguez. Es tracta d’un migcampista molt polivalent que també té arribada.

Un dels companys de vestidor de Markel Rodríguez serà el també migcampista Albert Celma, que s’ha unit a la llista de renovacions. Ahir a la nit el club va anunciar l’acord amb el jugador. Celma va acabar el curs sent una peça cabdal de Genís Sampietro a la medul·lar. Va arribar al club l’estiu passat procedent de l’Europa B.

Pel que fa al capítol de baixes del Vilanova, se’n sap una més, la del porter Pablo Chacón, que ha estat presentat com a nou jugador del Ciudad Cooperativa, campió al grup 3 de Primera Catalana i nou equip de Lliga Elit.


L’APUNT
El Vilanova presenta la nova samarreta per al curs 25/26

El Vilanova va presentar ahir la nova equipació per al curs 2025/2026, que coincidirà amb el 75è aniversari de l’entitat. La samarreta manté el color blau i té dibuixada una sanefa amb una “V” invertida fent referència a la primera lletra del nom del club i de la ciutat. El club la descriu com una equipació que combina tradició, identitat i orgull per representar la nostra ciutat com mereix. Pròximament, estarà disponible a la web del Vilanova.

 

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia