El Patí Vilanova es desfà del GEiEG per 2-1 i es manté viu en la lluita per jugar el play-off d’ascens

Els gols de Sebrià i de Marc Carrasco donen tres punts d'or als verds
El Patí va celebrar un triomf molt important // ARXIU

El Patí Vilanova es manté de ple en la lluita per jugar el play-off d’ascens després de derrotar, ahir, el GEiEG, rival directe, per 2-1 a Les Casernes. Els verds van deixar-se la pell i van tombar un rival que duia cinc victòries seguides i que no havia perdut encara aquest 2025.

L’esforç coral del conjunt de Pep Mateo va ser premiat pel públic local present al pavelló vilanoví. L’alegria dels jugadors i de l’afició després de la botzina final estava justificada.

Arran d’una targeta blava a Jordi Mateos, Jose López va rematar al pal a l’equador del primer temps en l’execució d’una falta directa que podia haver començat a fer decantar la balança a favor del Vilanova. Els verds tampoc no van poder aprofitar la superioritat numèrica pertinent.

El Patí va tenir premi a un minut i mig del descans, quan Sebrià va batre el porter visitant amb un xut des de fora de l’àrea. Ara bé, de seguida va arribar l’1-1, obra de Roberto López aprofitant una passada interior.

Si el primer temps va acabar amb dos gols pràcticament seguits, la segona meitat va arrencar amb el 2-1 que seria definitiu. Va marcar-lo Marc Carrasco, que va rebre una passada llarga d’Erik Gual i es va esmunyir entre dos rivals abans de rematar a la xarxa.

Tot i quedar pràcticament mig partit per disputar-se, el marcador ja no es va bellugar més. El Vilanova va cometre la novena falta quan mancaven una mica menys de quatre minuts per al final, però va saber defensar-se sense encaixar i sense cometre la desena falta.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia