El Patí Vilanova femení va confirmar ahir a la nit que està molt lluny del nivell de l’HC Palau i va quedar eliminat de la Lliga Catalana.
El 0-7 de l’anada a Les Casernes havia deixat l’eliminatòria a mercè de les vallesanes, que van acabar de marcar les diferències a casa amb un clar 13-1.
Els gols de les locals se’ls van repartir Aina Florenza (4), Mariona Colomer (3), Laura Puigdueta (2) i Carla Fontdeglòria (2), Berta Busquets (1) i Laia Juan (1). Al descans el resultat ja era de 6-1. Maria Córdoba va marcar l’únic gol del Patí en la primera meitat amb un tir sec.
L’HC Palau arribava a l’eliminatòria amb més rodatge i amb l’etiqueta de ser un dels grans de l’OK Lliga femenina. El Patí, en fase de formació, està en una òrbita diferent i quan comenci la competició de la regularitat tindrà la permanència com a únic objectiu.
La Lliga Catalana es resoldrà el cap de setmana que ve amb la Final Four, que es disputarà, precisament, a la pista de l’HC Palau. En les semifinals de dissabte (20.30 h), el quadre vallesà s’enfrontarà al guanyador de l’eliminatòria entre el Cerdanyola CH i l’Esneca Vila-sana. El guanyador se sabrà aquest dijous al Pavelló Municipal de Can Xarau-Paco Arpide. En l’anada, les del Pla d’Urgell es van imposar per 4-3.
La primera semifinal enfrontarà, també dissabte vinent (18.00 h), el Magic Studio Manlleu i el CP Voltregà, que en quarts de final van superar, respectivament, el Garatge Plana Girona (per un global de 17-1) i el CHP Bigues i Riells, eliminat per un positiu per Covid-19 d’una persona que va estar en contacte amb l’equip l’endemà del partit d’anada.