El Patí Vilanova ho intenta, però es veu superat per un Castellar millor

Els verds van massa a remolc dels vallesans i acaben caient per 4-6
Lecha, cap cot després de la botzina, amb Jordi Martínez al fons, també desfet // G.M.CH.

El Patí Vilanova no va deixar d’intentar-ho, ahir, a Les Casernes, però va acabar caient contra un Castellar superior en l’estrena de Lucas Sorio com a tècnic interí del conjunt verd. Els de la capital del Garraf van anar massa a remolc dels vallesans, que van acabar imposant-se per 4-6.

Oriol Garcia, autor de tres dianes, va ser un malson per al Patí i al minut tres va posar al davant el Castellar. La pressió alta dels vallesans incomodava molt el conjunt vilanoví, que va buscar l’empat amb arribades de Lecha, amb un pal inclòs. A 11 minuts del descans, el Castellar va incrementar la renda gràcies a un bon tir de David Ramírez.

Marimon va fer dues bones intervencions abans que Joan Vázquez transformés en el 2-1 un penal forçat per Manent a set minuts de la mitja part. En l’epíleg del primer temps, una recuperació alta del Castellar va permetre a Oriol Garcia fer l’1-3. El Vilanova no es rendia i faltant 21 segons per a l’equador del matx va arribar el 2-3, obra de Sebrià després d’una assistència de Joan Vázquez al segon pal.

Manent prova d’avançar amb la bola en presència d’un jugador del Castellar // G.M.CH.

Havia patit el Vilanova amb la velocitat del Castellar, però estava viu i al minut sis de la segona meitat, Manent va empatar amb una filigrana d’esquena a la porteria, a tocar del pal esquerre dels visitants. El 3-3 va anar acompanyat dels millors moments del Patí, que va acaronar el 4-3 amb opcions de Sebrià i Jose López.

A 14 minuts del final, Marimon es va fer gran en un penal executat per Oriol Garcia. Tanmateix, poc després sí que va arribar el 3-4. Ripollés va entrar per l’eix de l’atac i va trobar Pau Curtiellas, que no va perdonar.

El Patí va rebre un cop encara més dur a cinc minuts de la botzina amb el 3-5, firmat per Oriol Garcia quan els verds estaven amb superioritat numèrica per una targeta blava als visitants. Sebrià no va trigar a fer el 4-5, però també de seguida va arribar el 4-6 definitiu, aconseguit per Jaume Humet a quatre minuts del final.

Després d’aquesta derrota, la tercera consecutiva dels verds, el Patí continua cinquè per la cua, però ara amb només dos punts de marge sobre la zona de perill.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia