El Patí Vilanova, ja salvat, va cloure ahir la Lliga a la Nacional Catalana 2025/2026 amb una derrota intranscendent per 5-2 a la pista del Bell-lloc, sisè classificat. Els verds van jugar sense Manent i Carrasco, que la temporada vinent no continuaran. Jordi Martínez va avançar el Patí al quart d’hora de joc, però els locals van empatar a dos minuts del descans gràcies a Mataix. A la represa un doblet de Franci i un gol d’Enric Arnau va disparar el Bell-lloc en el marcador amb un 4-1. Lecha va retallar diferències i Aleix Arnau va marcar el 5-2 final. El Vilanova ha acabat desè. Ara el Patí ja està treballant per a la pròxima campanya. Juntament amb Manent i Carrasco, tampoc no continuarà Joan Vázquez, que penja els patins.