El Remm Guitart Bàsquet Ribes va assaltar dissabte l’Isaac Gálvez i es va endur contra l’Intersport Olària Samà per 76-82. El matx, molt vibrant, va complir amb les expectatives, amb un gran ambient al pavelló vilanoví.
La igualtat va ser la tònica general. El Ribes van fer un partit molt coral per acabar adjudicant-se el triomf en una gran segona meitat. Oriol Montané, Damián, Josep Agustí i Eric Ferreiro van destacar en les files visitants. Arnau Carreras va acabar amb 22 punts per als locals.
El Samà va emportar-se els dos primers quarts per diferències mínimes (19-17 i 20-21). El punt d’avantatge que els de color bordeus duien al descans era el reflex de l’equilibri que hi havia damunt la pista.
El Ribes va posar les bases del triomf amb un parcial de 16-21 en el tercer quart. Un cop per davant en el marcador, el conjunt blau van saber jugar les seves cartes per impedir que el Samà reaccionés. Els de Mingo van defensar bé i van atacar amb paciència. Un parcial de 21-23 en el darrer període va certificar el 76-82 final.
Amb aquest triomf, el Ribes trencava una mala dinàmica de quatre derrotes consecutives i se situa onzè al grup 1 de Copa Catalunya amb tres partits guanyats i quatre de perduts abans de rebre el Sitges dissabte que ve (16.00 h) en un altre derbi. El Samà és setè amb quatre victòries i tres derrotes.