Futbol
El Ribes també supera l’Atlètic Vilanova i continua amb el ple de triomfs
Els blanc-i-blaus són líders en solitari després de quatre jornades

No afluixa el Ribes en l’inici de Lliga al grup 12 de Tercera Catalana. Els de Gustavo Costa van encadenar ahir la quarta victòria en quatre partits amb un 0-2 al camp de l’Atlètic Vilanova.
Els dos gols dels del Bosc de Plaça van arribar en el primer temps. Nordi va obrir la llauna al minut 10 i Rubén Günter va ampliar la renda al minut 25 amb un xut llunyà marca de la casa.
Aquest parcial de 2-0 abans de la mitja hora va fer mal a l’Atlètic Vilanova, que quan ho va intentar va trobar-se amb les bones intervencions del porter Brunat.
Els de Walter Lamy tampoc no van poder replicar a la represa. El Ribes es va mostrar molt seriós fins al xiulet final per conservar l’avantatge i situar-se líder en solitari.
Dissabte que ve (17.00 h) els de Gustavo Costa reben el Sitges B en un altre atractiu derbi. Els dos equips estan invictes.
L’Atlètic Vilanova, per la seva part, jugarà diumenge vinent (12.00 h) al camp del Riudebitlles amb l’objectiu de retrobar-se amb el triomf després de tres derrotes seguides.
