El Sitges es desfà del CN Terrassa per 3-0 en l’últim partit del curs a casa

El Cubelles perd per 3-0 al camp del Santboià i certifica el descens

El Sitges va derrotar, dissabte, el Club Natació Terrassa per 3-0 en la penúltima jornada al grup 3 de Primera Catalana. Va ser el darrer partit del curs al Municipal d’Aiguadolç. Malgrat la pluja, els de Manel Rodríguez van dominar el primer temps i van marxar al descans amb un 2-0 gràcies als gols de Geri, només començar, i de Pascua, al minut 39 després d’una bona jugada col·lectiva. L’única diana de la segona meitat no va arribar fins al minut 90 i va ser obra també de Pascua. El Cubelles va perdre, ahir, per 3-0 al camp del Santboià i va certificar el descens. Els tres gols dels locals van arribar després del descans. Dissabte que ve (18.00 h) hi ha derbi per cloure la Lliga. El Sitges defensarà la cinquena plaça al camp del Cubelles.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia