El Sitges supera el Sant Ildefons (2-0) amb gols de Pascua i Xavi Cabezas en el segon temps

Jornada rodona per als de Villa per les ensopegades dels rivals directes
L'onze inicial del Sitges de dissabte // UE SITGES

El Sitges va superar, dissabte, el Sant Ildefons, per 2-0. La primera part va ser molt insípida. Només va trencar la monotonia una ocasió de Montesinos.

El decorat va canviar en la segona meitat, quan Sitges va donar més velocitat a la pilota i va explotar més les bandes. Fruit de les millores dels d’Aiguadolç van arribar els dos gols del triomf.

Pascua, que ha estat pare recentment, va fer l’1-0 de falta directa al minut 50 i Xavi Cabezas va incrementar la diferència en el marcador amb un golàs al minut 56, malgrat estar escorat. El migcampista va driblar un defensa i va asseure el porter abans de rematar fort a dalt.

El Sant Ildefons ja no va donar maldecaps al Sitges, que va disposar de més ocasions per eixamplar la renda, destacant una falta al pal d’Over.

La derrota de la ‘Cope‘ a casa contra la Sènia (1-2) i l’empat del Martorell, també a casa, contra l’Ascó (1-1) van fer que la jornada fos molt positiva per al Sitges. Els de Villa van tercers amb els mateixos 36 punts que el Martorell i a dos del Ciutat Cooperativa.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia