El Vilanova va anunciar ahir a la nit el segon fitxatge per al nou curs. Es tracta de Ferran Sarsanedas, migcampista de 28 anys que arriba procedent del Prat. Amb aquesta incorporació, el conjunt blau fitxa un futbolista amb qualitat i experiència.
Sarsanedas es va fer al planter del Barça i va arribar a ser un dels capitans del Barça B en el curs 2019/2020. Les lesions van trencar el seu somni d’arribar a l’elit del futbol fins que va abandonar el club blaugrana el 2021 després de 14 anys a La Masia.
La carrera de Sarsanedas va continuar a l’Elx B i les dues últimes temporades les ha jugat al Prat, a Tercera Federació. Ve de disputar 13 partits, 11 com a titular, segons dades de la Federació Catalana de Futbol, amb els pota blava, que no han pogut eludir el descens després d’haver jugat el play-off d’ascens el curs anterior.
Sarsanedas, mig centre nascut a Amer (Girona), s’uneix al sitgetà Markel (Badalona Futur) en la llista de fitxatges del Vilanova pel debut a Tercera Federació. En les últimes hores, el club també ha anunciat les baixes de Padilla i de Moha.