El Vilanova perdona en la recta final i empata a un contra el San Cristóbal

Joan Raventós iguala a la represa el gol inicial de l'equip visitant
Celma, a punt de caure en pugna amb un jugador del San Cristóbal // FRANCISCO PÉREZ (@FPEREZFOTO)

VILANOVA 1 – SAN CRISTÓBAL 1
Gols: 0-1, Salva (22′) i 1-1, Joan Raventós (52′)

Al Vilanova li va costar trobar el fil del partit, ahir a la tarda, a l’Alumnes Obrers, i va empatar a un contra el San Cristóbal. Els blaus es van haver de sobreposar a un gol inicial de l’adversari en el primer temps.

Tot i dues rematades de Zourdine i d’Aaron en els primers compassos, el Vilanova no va poder imposar el seu joc en la primera meitat. Pressionava bé el San Cristóbal, que també li donava un bon tracte a la pilota. Frutos va ser providencial a l’àrea per evitar la primera temptativa seria dels visitants al minut set.

Els passadissos interiors eren perillosos per fer transitar el cuir. Estava ben posicionat el San Cristóbal i al minut 22 va inaugurar el marcador. Raúl Ferrer va trobar espais per progressar per la dreta i va enviar la pilota al límit de l’àrea. Allà va aparèixer Salva per fer un bon control i rematar a gol pràcticament a sobrebot després que un company deixés passar la pilota amb una bona maniobra de distracció.

Una opció de Zourdine apareixent per la punta esquerra va ser la millor opció del Vilanova per empatar fins al descans. El cabal d’arribades dels blaus va créixer després del pas pels vestidors.

Frutos, que havia passat al mig camp a la mitja part per deixar el seu lloc en defensa a Dani Rubio, va avisar només reprendre’s el partit. Poc després, Joan Raventós va empatar. El jugador cedit pel Girona, actuant de fals 9, va aprofitar una passada de Frutos dins l’àrea per batre el porter rival. Era el minut 52.

Aaron i Zourdine van aparèixer de nou per corroborar la millor posada en escena del Vilanova en la segona meitat, però les bones prestacions dels de Sampietro no van tenir continuïtat durant una estona. A l’altra àrea va provar-ho Konu, que va trobar-se amb Àlex Sans, atent al primer pal.

L’entrada de Pol Sánchez va acabar de revolucionar el Vilanova en el darrer quart d’hora. Stéphane també va exercir de revulsiu entrant amb velocitat per la dreta, i dues centrades seves no van acabar en gol per poc. La primera no la va rematar Pol Sánchez pels pèls i la segona va acabar amb Zourdine enviant la pilota al travesser.

Una temptativa de Pol Gimeno i un possible penal per mans a l’àrea visitant va mantenir actiu el Vilanova en cerca del gol del triomf, que se li va resistir, malgrat un mà a mà de Pol Sánchez amb el porter i un xut de Frutos massa centrat des de dins l’àrea en els darrers minuts.

VILANOVA: Àlex Sans, Pol Gimeno, Frutos, Pol Castell, Aleix Semur, Yahir (Pol Sánchez, 73′), Zourdine, Celma (Dani Rubio, 46′), Joan Raventós, Sarsanedas (Melero, 66′) i Aaron (Stéphane, 66′).

 

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia