PALAMÓS 1 – VILANOVA 4
Gols: 0-1, Pol Gimeno (3′); 0-2, Padilla (41′); 0-3, Roger Peña (48′); 0-4, Pablo Ufano (78′) i 1-4, Oussama (81′).
El Vilanova torna a ser líder de Lliga Elit després de guanyar, ahir, amb solvència al camp del Palamós per 1-4 i d’aprofitar la derrota del Vic a casa contra l’Horta (0-1). A l’espera que els d’Osona juguin el partit que tenen pendent, precisament, a Palamós –previst per al 30 d’abril–, els blaus han arribat al parèntesi de Setmana Santa altre cop al capdamunt de la taula.
El partit va començar de meravella per al Vilanova, ja que al minut tres va arribar el 0-1, obra de Pol Gimeno, que va arribar a l’àrea des de darrere per rematar a la xarxa una passada enrere de Stéphane en una jugada de tiralínies.
La superioritat dels de Genís Sampietro va ser total en els primers 20 minuts i Frutos i de nou Pol Gimeno van disposar d’arribades per incrementar la renda. Quan el perill va passar a l’altra àrea, el porter Albert Alfonso va lluir-se per evitar el gol del local Gerard.
El Vilanova va tornar a mirar la porteria rival a través de Frutos i poc després, al minut 41, va doblar l’avantatge amb un xut ras de Padilla des de l’interior de l’àrea. Era el tercer gol de l’atacant en les darreres tres jornades. Abans del descans, Antequera va obligar a Albert Alfonso a fer-se gran en un mà a mà.
La segona meitat va començar com la primera, amb Stéphane fent d’assistent, aquesta vegada per a Roger Peña. El lateral va fer el 0-3 des del límit de l’àrea gran. La sentència la va posar Pablo Ufano, que va rematar a gol després d’una primera temptativa al pal al minut 78. El gol de l’honor del Palamós va marcar-lo Oussama amb una irrupció pel cantó esquerre tres minuts més tard.
No perd el Vilanova des que Genís Sampietro es va fer càrrec de l’equip (cinc victòries i un empat). El Can Vidalet ha perdut aquest matí (1-0) a Castelldefels i els de la capital del Garraf tenen un marge de cinc punts respecte de la tercera posició, amb només 12 en joc.
VILANOVA: Albert Alfonso, Pol Gimeno, Dani Rubio, Aleix Semur, Roger Peña (Pablo Ufano, 64′), Melero (Pol Cid, 51′), Stéphane, Celma (Jaume Fernández, 64′), Padilla (Moha, 81′), Frutos i Totti (Codina, 75′).