El vilanoví Marc Duran, a la 2a fase de la Champions amb l’ASISA Borges Vall

Ple de victòries de l'equip lleidatà en el grup bombolla de Romania
Marc Duran, segon per la dreta, amb els seus companys // CTT BORGES

El vilanoví Marc Duran estarà en la segona fase de la Champions League de Tenis Taula amb l’ASISA Borges Vall després de superar la primera com a líders invictes del grup A.

Duran i els seus companys van imposar-se al GDCS Juncal de Portugal, a l’AS Pontoise Cergy francès, l’actual campió de l’Europe Cup, i als amfitrions de l’Odorheiu Secuies en el grup bombolla jugat a Romania des de diumenge fins ahir dimarts.


La segona ronda de la Champions League es disputarà del 3 al 7 de novembre en una seu encara per decidir.

Amb les bones sensacions que deixa aquesta classificació, Duran i els seus companys ara se centren en el començament de la Lliga de Superdivisió, previst per a 15 d’octubre, quan rebran l’altre equip català de la categoria, el CER L’Escala de Girona.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia