La renovació de l’extrem Xavi Fernández pel Vilanova, confirmada

Inicialment, havia d'estar a prova, però Vilagut ja hi comptava
Xavi Fernández, en l'amistós contra el Sant Cugat // G.M.CH.

El jove extrem Xavi Fernández, finalment, ha renovat pel Vilanova. Ahir ho va confirmar el club a través de les xarxes socials.

“Jo ja el coneixia. Per circumstàncies no l’havien presentat, però des del principi tenia clar que formaria part de la plantilla. És un jugador jove i amb talent. Ens pot aportar coses. En la pretemporada ho està fent molt bé”, indica el tècnic Xavi Vilagut.

Inicialment, quan Luri Sorroche va ser l’escollida per dirigir l’equip després de la marxa d’Agus, l’entrenadora va preferir que Xavi Fernández, de 20 anys, comencés a prova perquè no en tenia gaires referències.

Amb Vilagut va arrencar la pretemporada igualment sense que el club n’anunciés la renovació fins ahir.




Xavi Fernández complirà la segona temporada al primer equip del Vilanova.  Ja havia estat al club en l’etapa formativa i l’estiu passat va tornar a l’Alumnes Obrers procedent del Juvenil A del Cerdanyola, de la Divisió d’Honor.

A les ordres d’Agus va jugar 19 partits amb una única titularitat. Una lesió muscular va fer-li la guitza en els darrers mesos del curs.

En la pretemporada l’extrem ha ofert bones sensacions jugant enganxat a la banda dreta. En l’amistós al camp del Cubelles va firmar un golàs.

Amb Xavi Fernández, Vilagut compta amb una alternativa més per a l’atac. Així i tot, el tècnic continua demandant un davanter centre.

[su_box title=”Marcel, baixa, i Iloie, descartat”]Marcel també forma part de la llista de baixes dels jugadors que havien estat presentats com a fitxatges del Vilanova quan Vilagut encara no n’era l’entrenador. Ja es coneixia que havien deixat de pertànyer al grup Jan Casas, Adam, Sergio Ximénez i Manu Muñoz. D’altra banda, el defensa Iloie, finalment, no renovarà. Havia estat entrenant novament amb l’equip, però no es quedarà per motius laborals.[/su_box]

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia