L’extrem Naoufal Talkam, Nao, és la primera incorporació del Sitges per a la pròxima temporada. El club l’ha fet pública avui. L’afició del Garraf el coneix de sobres pel seu reeixit pas pel Vilanova, amb el qual va pujar a Lliga Elit en el curs 2023/2024 tenint un gran protagonisme.
Nao arriba procedent del Castelldefels (Lliga Elit). Amb els grocs es va quedar a les portes del play-off d’ascens aquesta campanya 2024/2025. Va jugar 26 partits, 18 com a titular.
“L’any passat el Sitges ja va voler fitxar-me, però no va poder ser perquè ja havia donat la paraula al Castelldefels. Que m’hagin tornat a trucar demostra un gran interès i, després de parlar amb el míster i amb el club, vaig decantar-me per la seva proposta, a pesar de tenir-ne d’altres d’equips de superior categoria”, explica.
Nao és ambiciós: “Tinc ganes d’aconseguir grans coses amb el Sitges i m’agradaria ajudar el club a pujar a Lliga Elit”, assegura. Els d’Aiguadolç venen de quedar quarts al grup 3 de Primera Catalana i tenen la il·lusió de fer un pas la temporada vinent.
A banda del fitxatge de Nao, el Sitges també ha anunciat avui la renovació del davanter Sol Aguado, que va arribar a Aiguadolç al febrer procedent del Vilanova. Sol va acabar disputant 10 partits, vuit com a titular, i va marcar quatre gols.