A l’Intersport Olària Samà femení se li està fent bola el salt a Supercopa, la nova categoria creada aquest curs per sobre de Copa Catalunya.
Les de color bordeus continuen encallades i dissabte van encaixar la setena derrota en 10 partits amb un 50-68 contra el líder Draft Gramenet.
El Samà va plantejar una defensa zonal per estar fort sota cistella. La tàctica d’Òscar Andreu va funcionar en l’inici del partit. L’equip va sortir sense complexos i les rivals van saltar al parquet amb poca intensitat en la zona defensiva.
Així i tot, les rotacions van afectar les samistes i les visitants van tornar-les el parcial que elles havien fet en els primers minuts. Al descans ja dominava el Draft Gramenet per 23-40.
La reacció del Samà va ser impossible després del descans, malgrat arrencar bé en cada quart. L’equip vilanoví continua tercer per la cua.
L’Intersport Olària Samà masculí també va jugar dissabte i també va perdre. Els d’Adrià Piñol es van veure superats pel CN Tàrrega (69-78) i van veure trencada una ratxa de quatre triomfs seguits.
Va ser un partit molt físic. Un parcial de 8-24 dels visitants en el segon quart va posar molt coll amunt el partit al Samà, que va reaccionar després del descans, sobretot en el darrer període, sense poder capgirar el marcador.
Els de la capital del Garraf van cinquens al grup 2 de Copa Catalunya amb cinc victòries i quatre derrotes.