L’Intersport Olària Samà masculí es posa segon resistint i imposant-se a la pista de l’Alpicat (51-52)

També guanyen el Sitges i el Remm Guitart Ribes i cau el Samà femení
El Samà celebra el triomf de diumenge // CB SAMÀ

L’Intersport Olària Samà masculí s’ha situat segon al grup 1 de Copa Catalunya després de superar, diumenge, l’Alpicat, rival directe, per 51-52. Els d’Adrià Piñol van fer una demostració de resistència amb un ambient hostil a la grada. Després d’haver anat per darrere durant gairebé tot el partit, el Samà es va acabar imposant gràcies a un parcial de 9-14 en l’últim quart amb una gran defensa i una millora en l’encert ofensiu. Oriol Garcia (sis punts, nou rebots i tres recuperacions per a un 17 de valoració) va ser el MVP del conjunt vilanoví.

També va guanyar el Bàsquet Sitges, que va donar la campanada a la pista del Prat B, tercer a la taula, tot guanyant per 58-64. La igualtat va marcar els dos primers quarts i es va arribar al descans amb un ajustat 34-35. Els d’Edu Piñero van marcar les diferències en el tercer període amb un parcial d’11-22 a partir d’una defensa sòlida i una gran efectivitat en atac. L’intent del Prat de remuntar en el darrer quart va topar amb la bona gestió del Sitges dels darrers minuts amb una gran maduresa. Els de Pins Vens van novens amb set victòries i 10 derrotes.

Els mateixos números porta el Remm Guitart Bàsquet Ribes, que va vèncer a la pista del Baricentro Barberà per 62-69. Els blaus van entrar al darrer quart perdent per 51-46, però no va llançar la tovallola i va acabar imposant-se amb un parcial d’11-23 en els darrers 10 minuts de joc.

A la Copa Catalunya femenina, l’Intersport Olària Samà va perdre per 65-62 a la pista del Prat Montibello, penúltim a la taula classificatòria. Les de color bordeus van pagar un mal segon quart. Després de 17 jornades van setenes amb vuit triomfs i nou derrotes.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia