L’Intersport Olària Samà masculí està en plena pretemporada per preparar un curs exigent a Super Copa i ho fa amb cinc fitxatges. L’ascens del curs passat ha situat els de color bordeus a la divisió de màxim nivell en categoria sènior organitzada per la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ).
D’entre les cinc incorporacions destaca Jaume Zanca, que aquesta temporada sí que s’ha compromès per tenir protagonisme amb el Samà, combinant-ho amb el bàsquet 3×3. L’aler, ex CB Santfeliuenc (LEB Plata) i CB Tarragona (ascens a LEB Plata), ha de ser un puntal del conjunt que entrena Adrià Piñol.
“Estic molt content de tornar a jugar a casa amb la meva gent per aportar la meva experiència i il·lusió en una temporada que esperem que ens doni moltes alegries”, ha manifestat Zanca, recentment, als mitjans del club.
El club també ha presentat Dani Morales, un aler que torna a casa després d’una etapa a Hospitalet, i David Lorite, un base que també torna al Samà i que estava al Roquetes, de Segona Catalana. Tanquen el capítol d’altes Jordi Torres, un aler amb experiència a EBA, germà bessó de Jaume Torres, i Ferran Carbonell, un jugador interior que també ve del Roquetes. Aquests dos últims encara no han estat presentats.
Els cinc fitxatges s’uneixen a vuit jugadors que han renovat: Arnau Carreras, Pau Borjas, Àngel Escrig, Edu Estrada, Jaume Torres, Sergi Liao, Oriol Garcia i Paul Mormeneo. A més, Elliot Segalen, del Júnior samista, estarà en dinàmica del primer equip. La mala notícia és que Escrig es perdrà la temporada per lesió. Han deixat el Samà Carles Artigas, Hugo Palomares, Arnau Llopart, Pau Vila i Marc Cuevas.
L’Intersport Olària Samà masculí començarà la Lliga el 14 de setembre a la pista del Martorell. Adrià Piñol ha preparat una pretemporada intensa amb l’objectiu que l’equip agafi el millor to possible de cara a la competició oficial.