Maria Córdoba ha renovat pel Patí Vilanova La Daurada. La passada temporada no poder incorporar-se al grup fins al febrer, però quan va tornar va aportar qualitat i experiència i va contribuir activament a la bona dinàmica de l’equip en la part final del curs.
La penedesenca va acabar jugant 16 partits i va marcar quatre gols. Córdoba tornarà a coincidir al vestidor amb Arés Noguera, que torna al club. Ahir el Patí va anunciar la seva incorporació. Noguera ja va vestir la samarreta verda en les temporades 2022/2023 i 2023/2024 amb 13 gols cada temporada, havent disputat 30 partits en la primera i 31 en la segona.
Totes dues s’uneixen a Marina Asensi, Maria Agüero, Aïna Martínez i Mariona Chavalés com a jugadores que formaran part del Patí Vilanova La Daurada 2025/2026.
La plantilla encara no està tancada. El club continua treballant per portar una golejadora que marqui diferències. També està pendent d’oficialitzar-se la continuïtat del tècnic David Torruella.