Nou examen per al Patí Vilanova femení en la lluita per la permanència

Les noies d'Enric Batlle, a descavalcar el Borbolla del tercer lloc
Maria Córdoba, en el partit contra el Girona // @HOCKEY_GRAFIAS

Nou examen per al Patí Vilanova femení en la lluita per la permanència a l’OK Lliga. Les noies d’Enric Batlle reben aquesta nit (21.00 h) el Borbolla gallec en un altre duel directe per la tercera posició, la darrera que atorga la salvació.

Només un punt separa els dos equips. El Borbolla en suma 12 pels 11 del Patí. Hi haurà, doncs, molt en joc a Les Casernes. Les de la capital del Garraf es volen treure el mal sabor de boca de la derrota de diumenge passat a la pista de l’Alcorcón. “Vam deixar el partit obert i ho vam pagar”, indica el tècnic Enric Batlle.

De la visita a la pista del quadre madrileny el Patí va lamentar el tracte rebut. L’equip no va tenir vestidor fins mitja hora abans de l’inici del partit. Al final li van habilitar una sala similar a la d’un gimnàs. A més, les jugadores van haver de tornar cap a Vilanova sense poder dutxar-se. Tot plegat, indigne en la millor lliga del món.

El Patí vol passar pàgina a aquest capítol centrant-se en la pura competició sobre la pista. Hi ha tanta igualtat en la lluita per la permanència que saber gestionar la pressió serà un factor determinant fins al final del campionat. Batlle insisteix a dir que decidiran els “petits detalls”, com ja va manifestar abans de l’inici d’aquesta segona fase, i afegeix: “Com menys errades tinguem, millor”.

Al tècnic del Patí li agrada la predisposició del grup per tirar endavant. “Les noies estan molt implicades en la lluita per la salvació tant per elles mateixes com pel club”, afirma.

En el missatge al vestidor després de la derrota a la pista de l’Alcorcón, Batlle va tirar de números. Quan vam començar la segona fase de la Lliga estàvem a tres punts de la permanència. Ara estem a només un, va traslladar a les jugadores.

Per rebre el Borbolla, el Patí té la plantilla al complet. El partit, a porta tancada, es podrà veure pel canal de Youtube de Canal Blau.

Etiquetes:

PUBLICITAT

Comparteix la notícia