La pilota torna a rodar a partir d’aquest cap de setmana en els camps de les categories territorials de Catalunya, de Lliga Elit fins a Quarta Catalana. La representació del Garraf l’encapçala el Sitges a Primera Catalana (grup 3)
Manel Rodríguez, un veterà de les banquetes, es manté al capdavant de l’equip després de tornar-lo a agafar a finals de novembre de l’any passat. Els d’Aiguadolç debuten dissabte (18.30 h) al camp del Cambrils Unió.
En declaracions a Ràdio Maricel, Manel Rodríguez afirma que “l’equip estarà a on els jugadors vulguin. Aquesta temporada el grup 3 de 1a Catalana serà molt dur i dubto que, d’entrada, algun equip es pugui desmarcar”. D’entre els rivals destaca el FC Vilafranca, que vol remuntar el vol després de dos descensos en les tres darreres campanyes.
El Sitges ha mantingut el bloc (fins a 13 renovacions), però no tindrà el golejador Pascua. El davanter, ara per ara prefereix apartar-se del futbol, tot i que si decidís tornar a vestir-se de curt ho faria amb el Sitges.
A Segona Catalana es troben el Cubelles i el Ribes, que competiran al grup 6, amb força desplaçaments a les Terres de l’Ebre. El Cubelles ve del descens del curs passat. Ho fa amb tècnic nou, Josu Julián, un vell conegut de les banquetes del Garraf. Els blaus s’estrenen aquest dissabte (18.30 h) al camp del Torreforta.
El Ribes continua en mans de Raúl Aroca, el tècnic que el va dur fins a l’ascens la temporada passada. La seva missió és buscar la permanència dels blanc-i-blaus, que debuten diumenge (17.00 h) al camp del Remolins Bítem.
A Tercera Catalana (grup 13) coincidiran altre cop el Canyelles, el Cubelles B, la Penya Jove i el Sitges B i se’ls afegeix el Vilanova Atlètic, que ve de pujar de categoria.
Novament, els derbis donaran un gran atractiu a la competició. El primer és dissabte (20.30 h) a l’Alumnes Obrers entre el Vilanova Atlètic i el Canyelles.
El Cubelles B i el Sitges B debutaran a casa, dissabte, contra el Molanta (17.00 h) i el Fàtima (17.30 h), respectivament. També dissabte jugarà la Penya Jove, que s’estrenarà al camp de l’Òdena (18.00 h).
La representació garrafenca que comença la competició al futbol territorial aquest cap de setmana es completa a Quarta Catalana (grup 28) amb el Ribes B, l’Olivella i el Base Vilanova.