El Patí Vilanova La Daurada es va retrobar, ahir, amb la victòria després de derrotar el Palau B per 3-1 a Les Casernes. Les vallesanes no van poder comptar amb cap de les seves jugadores d’OK Lliga perquè el partit coincidia amb el del seu primer equip.
Les de Cesc Ortiz van fer un bona actuació, pressionant a dalt en diferents trams del partit i amb confiança per buscar la porteria contrària.
Berta Ribas només va trigar dos minuts a treure el precinte del marcador amb l’1-0 del Vilanova. Les visitants van replicar al minut set mitjançant Elia Singla, però Maria Córdoba va tornar a donar avantatge al Patí al minut 12.
Encara en la primera meitat, quan faltaven vuit minuts per al descans Marina Asensi va doblar l’avantatge del Vilanova amb el 3-1 que va ser definitiu.
En la segona part no va haver-hi gol. El Palau B va disposar d’un penal que no va poder transformar per posar picant al partit. Les de la capital del Garraf sumen sis punts de 18 possibles a la Nacional Catalana femenina.