El Patí Vilanova clourà el ‘Tourmalet’ de la segona volta de la Lliga aquest diumenge (12.00 h) a la pista del Barça B, tercer a la taula classificatòria. Els blaugranes han guanyat tots els partits que han jugat fins ara al Llars Mundet. El seu parquet fosc incomoda els equips visitants. Costa adaptar-s’hi.
Els dos últims partits del Patí han fet sortir brots verds en la dinàmica de l’equip. L’equip va guanyar l’Arenys de Munt a domicili i va tenir l’Alcobendas contra les cordes a Les Casernes. Tanmateix, al vestidor saben que encara els queda molta feina a fer.
El primer que pensa així és Luis Medrano, el tècnic. “No ens sentim inferiors a ningú, però continuem sense marge d’error i hem d’intentar puntuar on sigui i contra l’equip que sigui”, afirma.
Segons Medrano, “si fem un bon partit com contra l’Arenys o l’Alcobendas, tindrem les nostres opcions contra el Barça. Ara ja no concebo fer un mal partit. Poden passar-nos coses puntuals, però globalment hem d’estar a l’altura”.
El Patí necessita ser més eficaç a bola parada. Durant la setmana ha treballat en la finalització de les jugades. “Hem de millorar en aquest aspecte”, admet Medrano.
David París, David Lecha i Gerard Vergés, lesionats, no podran jugar amb el Patí. A David París, finalment, no li ha caigut cap partit de sanció per la targeta vermella que va veure dissabte passat, però arrossega molèsties físiques. Tornen a la llista Jaume Pàmies i Jordi Martínez.
En la primera volta el Barça B es va imposar a Les Casernes per 4-6 després d’un parcial de 0-4 en la primera meitat.
Aquest Barça B-Patí Vilanova es podrà seguir per la plataforma Xala (xala.cat).