El Patí Vilanova, molt espès en la primera meitat, va anar ahir massa a remolc del Reus B i va perdre per 1-4 a Les Casernes. Va ser la segona derrota dels verds, la primera a casa, en tres jornades.
A nou minuts de la mitja part va encetar el marcador el Reus B mitjançant Guillem Montserrat, que va culminar una transició ràpida de pista a pista amb un tir creuat.
El resultat no es va tornar a moure fins després del descans. Van tornar a marcar els roig-i-negres, que van doblar l’avantatge amb un penal convertit per Guillem Jansà a 15 minuts del final.
Dos minuts més tard Jose López es va associar amb Mudarra per retallar diferències amb 1-2 i poc després Sebrià va disposar d’una falta directa que no va poder aprofitar.
Un contracop conduït per De Sivatte i rubricat per Roger Fargas va permetre al Reus B fer l’1-3 quan faltaven set minuts per a la botzina i de seguida va arribar l’1-4 final, obra de Guillem Jansà en una jugada personal.
El Patí Vilanova suma tres punts de nou possibles i va novè a la taula classificatòria.