CAN VIDALET 2 – VILANOVA 0
Gols: 1-0, Michel, de penal (60′) i 2-0, Ramoneda (76′)
Mal partit del Vilanova ahir al camp del Can Vidalet. Els de Lluís Macià es van veure superats pels locals i van perdre per 2-0. Ara són quarts a la taula, després d’haver guanyat un únic partit en les últimes cinc jornades.
Des del primer temps es va veure que el Vilanova no tenia el seu millor dia. Incapaços de dur la iniciativa, els de la capital del Garraf tampoc no van poder muntar contraatacs per inquietar el Can Vidalet, amo i senyor del partit. El domini dels locals no es va traduir en moltes ocasions fins després del descans. Saliou i, sobretot, Ramoneda van ser els jugadors més incisius del Can Viladet. La millor opció del primer temps per part de conjunt arlequinat va ser un xut de Ramoneda que va marxar fregant el pal esquerre d’Albert Alfonso.
El panorama no va canviar a la represa. Només començar la segona meitat, Dani Rubio va evitar l’1-0 sota pals amb una doble acció a rematada de Ramoneda. I aquest mateix jugador va posar a prova Albert Alfonso amb un xut de falta poc després. El Can Vidalet va tenir premi al minut 59, quan Sebas va fer caure Ramoneda a l’àrea i va cometre un penal clar. De la transformació se’n va encarregar el capità local, Michel.
Al Vilanova se li va obrir el cel quan al minut 74 l’àrbitre va expulsar el local Marc Bru amb una segona groga molt protestada pels locals, però ni així va reaccionar. Dos minuts més tard, Ramoneda va culminar la seva esplèndida actuació amb el 2-0 definitiu. El 10 arlequinat va marxar de Roger Peña per velocitat i va recollir un enviament llarg en diagonal per marcar després de superar la sortida d’Albert Alfonso fora de l’àrea amb una autopassada.
Jaume Fernández, cedit per L’Hospitalet, i Elian, extrem dominicà que arriba procedent de la Montañesa, van debutar amb el Vilanova sense poder canviar el signe del partit. Tots dos es van incorporar al grup aquesta mateixa setmana.
VILANOVA: Albert Alfonso, Aleix Semur, Sebas (Totti, 88′), Dani Rubio, Roger Peña (Elian, 78′), Samba, Stéphane (Pablo Ufano, 46′), Frutos, Konu, Pol Cid (Pol Gimeno, 78′) i Melero (Jaume Fernández, 66′).