La quarta va ser la vençuda. La Parròquia Samà va sumar, dissabte, la primera victòria a Tercera FEB. Els d’Adrià Piñol es van imposar a la pista de l’Artés, vell conegut del curs passat, per 60-79. Era un triomf necessari per a l’equip de cara a agafar confiança en la feina que està fent des de la pretemporada.
El Samà, molt sòlid, va dur la iniciativa des del principi, a partir d’un parcial de 18-25 en el primer quart. Els de color bordeus, vestits de blanc en aquesta ocasió, van saber frenar els homes importants de l’Artés i van controlar bé el rebot.
Al segon període les forces es van igualar, però el Samà va continuar per davant. El parcial va tornar a ser per als d’Adrià Piñol (18-19). La tònica no va variar després del descans. L’equip vilanoví va corroborar el seu domini enduent-se el tercer quart per 13-22 i va tancar el matx amb un parcial d’11-13 per al 60-79 definitiu.
L’encert en els triples del Samà va ser una altra de les claus del partit. Jaume Zanca, amb 16 punts i 11 rebots, es va erigir en el jugador més valuós. A més, el retorn de Damián, autor també de 16 punts, va ajudar molt l’equip. En l’aspecte anotador, igualment, van destacar Uri Garcia (13) i Max Johera (10).
A banda del triomf, la diferència assolida contra un rival seguramente directe, reforça la feina feta fins ara pels d’Adrià Piñol en aquesta nova aventura a Tercera FEB.