L’AEM Lleida es va proclamar, ahir a la tarda, campió de la Copa Catalunya Femenina a Vilanova i la Geltrú. L’equip de la Terra Ferma va guanyar l’Europa en la tanda de penals en la final de la competició després d’un empat a tres a la finalització del temps reglamentari. L’Estadi dels Alumnes Obrers va ser l’escenari d’un partit trepidant. L’AEM va arrencar com una piconadora i al quart d’hora de joc ja guanyava per 0-3 amb gols de Noelia Fernández, Marta Charle i Sílvia Peñalver. Tanmateix, l’Europa es va refer i va empatar amb dianes d’Aina Torres, Anna Bové i Clara Clemente als minuts 19, 47 i 49. Als penals, Lucía, portera de l’AEM, va aturar tres llançaments i va ser fonamental perquè el trofeu fos per a l’equip lleidatà.