L’Área Jurídica Global Patí Vilanova continua sense puntuar en el retorn a l’OK Lliga Plata. Ahir va perdre per 4-2 a la pista l’Autovigatana Patí Vic. Els dos equips van arribar a la cita amb zero punts. Els blanc-i-vermells es van treure aquesta etiqueta duent la iniciativa en el marcador i en el joc.
Tot i una rematada inicial al ferro de Pablo Torres, un contraatac del Vic li va donar avantatge al minut 7, quan Gil Canal va marcar després d’un teva-meva amb Parcerisas. El Vilanova no va poder replicar i el Vic va incrementar la renda a un minut del descans gràcies a un penal convertit per Gabi Cairo. Just abans de l’equador del matx els àrbitres van perdonar la targeta blava a Moi Aguirre, que va fer caure Jose López al límit de l’àrea.
Al començament de la segona meitat, els dos equips van incórrer en la desena falta i els germans Torres, Nico per al Vic i Pablo per al Vilanova, va convertir les faltes directes pertinents per deixar un 3-1 en el marcador a 21 minuts del final. Els verds van entrar definitivament al partit amb el 3-2, obra de Jose López després de combinar amb Lecha quan faltaven 18 minuts per a la conclusió.
Després que el Vilanova superés dos minuts amb inferioritat per una targeta blava a Jose López sense encaixar cap gol, Pablo Torres no va poder aprofitar una falta directa per empatar. Poc després, també va perdonar de falta directa Nico Torres i el Vic va acabar marcant el 4-2 final a través de Guillem Aguilar en els darrers segons, amb el Vilanova atacant amb cinc i sense porter.
Després d’aquesta derrota, el Patí Vilanova es queda com a cuer en solitari sent l’únic equip que no ha puntuat encara, ja que ahir l’Sporting Alcoi va sumar els primers punts guanyant per 1-4 a la pista de l’Alcobendas.